הפרס הגדול של "האח הגדול" הוא...

חשיפה ראשונה: זה הפרס שיוענק לזוכה הגדול בתכנית הריאליטי הנצפית בכל הזמנים!

 

הערב (א') תעלה למסכים תכנית הריאליטי המצליחה בכל הזמנים בישראל, "האח הגדול". זכיינית ערוץ 2, קשת, מחממת מנועים, וחושפת לראשונה בפני נדל"ן.קום, את הפרס הגדול של הזוכה הגדול.

 

כשנה לאחר ששי מיקה, הזוכה בעונה הקודמת, יצאה עם מפתחות לדירה חדשה בבאר יעקב, נדל"ן.קום חושפים לכם כאן לראשונה, את הפרס שיוענק לזוכה המאושר בעונה שתחל הערב.

 

הדייר האחרון שיצא מבית האח הגדול, יזכה בדירה מעוצבת בשווי מוערך של כ- 1,200,000 ש"ח באחד מהפרויקטים החדשים של י.ח דמרי ברחבי הארץ.

 

 חברת 'י.ח. דמרי בנייה ופיתוח' היא אחת מחברות הבנייה הגדולות והמובילות בישראל, המתמחה בבניית שכונות מגורים ופרויקטי בנייה בארץ ובעולם.

 

הדמיית הפרויקט 'דמרי בברנע'. האם פה יתגורר הזוכה ב"האח הגדול"?

 

 

תכנית "האח הגדול", ידועה כתכנית בעלת רייטינג גבוה מאוד, כזו שמניבה רווחים יפים לזכיינית קשת. חסויות כמו אלה נותנות מקפצת פרסום אדירה לקבוצת הנדל"ן, שתעניק אמנם דירה בחינם, אך תזכה לחשיפה אדירה לעיניי מאות אלפי צופים בקרב משקי הבית באוכלוסייה היהודית.

 

 

באיזו עיר נמצאת הדירה המדוברת?

מבדיקה שערכנו בין שווי הפרס לבין שווי הדירות שבונה חברת הנדל"ן, עולה כי יהיה על הזוכה לבחור בין הערים הבאות: חריש/באר שבע/קרית גת/אשדוד/אשקלון/נתיבות או שדרות.

 

קצת פחות מהעונה הקודמת

בעונה השביעית של "האח הגדול", על הזוכה היה לבחור בין שתי אופציות: דירת 3 חדרים בבאר יעקב או בדירת 4 חדרים בעיר מודיעין. שווי שתי הדירות עמד על כ- 1,400,000 ש"ח, משמע - הזוכה שי מיקה נהנתה מפרס הגדול בכ- 200,000 ש"ח מהזוכה הבא.

 

אותיות קטנות, כסף גדול

שתי בשורות לזוכה המאושר, האחת טובה והשנייה קצת פחות. נתחיל עם הבשורה הטובה - אם לזוכה יש כבר דירה בבעלותו, את מס הרכישה על הדירה שיקבל, ישלמו מכיסן י.ח דמרי והזכיינית קשת. הבשורה הפחות טובה היא שהזוכה יצטרך לשלם מס זכייה על סך 30% למדינה, סכום העומד על 360,000 ש"ח! במקרה כזה, הזוכה יצטרך לשלם את הסכום מכיסו הפרטי, או לקחת משכנתא כדי לקבל את הדירה המובטחת.